امید به زندگی در زمانی که بر روی دیالیز

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

امید به زندگی در زمانی که بر روی دیالیز

 

امید به زندگی در زمانی که بر روی دیالیز

چگونه در مورد امید به زندگی، زمانی که در دیالیز؟ مردم شروع به مراقبت از چنین مسئله زمانی که پزشک آنها را درمان دیالیز توصیه و یا آنها را در حال حاضر آن را آغاز کرده است، به ویژه هنگامی که آنها در حال تجربه برخی از عوارض ناشی از دیالیز.

برخی از داده ها نشان می دهد وجود دارد که اگر GFR <10 برای یک تا دو ماه طول می کشد و هیچ نوع درمان های دیگر، مردم در دیالیز می تواند برای حدود 6 ماه زندگی می کنند وجود دارد، تنها 23 درصد از بیماران دیالیزی می تواند به مدت 10 سال زندگی می کنند و به طور متوسط امید به زندگی، زمانی که در دیالیز 4.25 سال است. با این حال، ما می گویند که امید به زندگی، زمانی که در دیالیز از موارد به موارد متفاوت است، و شما خاص هستند و هر کس خاص است.

بنابراین مردم باید آن اطلاعات به اصطلاح در مورد امید به زندگی، زمانی که در دیالیز را نادیده می گیرند. آنها باید باور داشته باشیم که درمان فوری و مناسب است به احتمال زیاد به بهبود امید به زندگی، زمانی که در دیالیز. در حالی که چه نوع از درمان می توانید این کار را انجام دهند؟ مردم باید بدانند که از دست دادن عملکرد کلیه فرصتی برای دیالیز فراهم می کند. بنابراین یک درمان واقعی به این معنی است که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه، و بدون شک از آن امید به زندگی را بهبود می بخشد که در دیالیز.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را برای بیماران دیالیزی توصیه می شود. این درمان معمولا در حال حاضر در چین استفاده می شود، و بیشتر و بیشتر خارجی بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی شروع به دریافت سود حاصل از این درمان است. اجازه دهید آن را به طور خلاصه معرفی. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. هدف این است که برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع مانند گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و ارائه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده است. برخی بیماران دیالیزی ممکن کاهش برون ده ادرار پس از یک دوره از زمان گرفتن دیالیز، که نشان می دهد از دست دادن ادامه عملکرد کلیه را پیدا کنید. پس از درمان توسط میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیماران دیالیزی به افزایش در برون ده ادرار خود را، که نشان می دهد بهبود عملکرد کلیه، و اثر درمان خواهد بود واضح تر اگر بیماران دیالیزی هنوز خروجی ادرار برخی از زمانی که آنها شروع به دریافت این درمان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.